کورس 07: سرگرمی 2 - طباعتی اور غیر طباعتی میڈیا کا تجزیہ – اپنے خیالات ساجھا کیجیے

طباعتی اور غیر طباعتی، دونوں طرح کے میڈیا میں مقبول اشتہارات تلاش کریں۔ یہ تجزیہ کرنے کی کوشش کریں کہ اشتہارات میں مردوں اور خواتین کو کس طرح دکھایا گیا ہے اور یہ کہ ان کے ذریعے کیا سرگرمیاں انجام دی جا رہی ہیں (اشارہ: جن مصنوعات کو وہ پرموٹ کر رہے ہیں نیز جو کردار وغیرہ وہ ادا کر رہے ہیں ان پر غور کیجیے) اپنے مشاہدات ساجھا کیجیے۔ 

Comments

  1. طباعتی اور غیر طباعتی میڈیا کا تجزیہ – اپنے خیالات ساجھا کیجیے

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mardaon k mukable aurton ko zyada tawaja di jati hai

      Delete
    2. Aurton ko Mardu se zeyada Ahemiyat di jati haein...

      Delete

  2. مردوں کے مقابلے میں خواتین کو زیادہ توجہ دی جاتی ہے۔

    ReplyDelete
  3. طباعت اور غیر طباعتی کریکٹر میں عورت کو بہت زیادہ توجہ دی جاتی ہے مردوں کوکم اھمیت دی گی ھے

    ReplyDelete
  4. سبھی کمرشیل اشتہار k لئے عورتوں کا استعمال کیا جاتا ہے چاہئے وہ اس کے استعمال کی چیز ھو نہ ہو

    ReplyDelete
  5. طباعتی اور غیر طباعتی اشتہارات میں عورتوں کو مردوں کے مقابلے زیادہ توجہ دی جاتی ہے..

    ReplyDelete
  6. طباعتی اور غیر طباعتی اشتہار ات میں عورتوں کو مردوں سے زیادہ اہمیت دی گئی ہے

    ReplyDelete
  7. عورتوں کو مردوں کے مقابلے میں زیادہ فوقیت دی جاتی ہے

    ReplyDelete

  8. طباعتی اور غیر طباعتی اشتہارات میں عورتوں کو مردوں کے مقابلے زیادہ توجہ دی جاتی ہے۔

    ReplyDelete
  9. اشتہارات میں مردوں سے زیادہ عورتوں کو لیا جاتا ہے

    ReplyDelete
  10. Nowadays in both print and nonprint media women are given more priority than men.

    ReplyDelete
  11. آج کل عورتوں کو زیادہ اہمیت دی جاتی ہے۔

    ReplyDelete
  12. آج کل کے دور میں عورتوں کو زیادہ ترجیح دی جارہی ہے

    ReplyDelete
  13. طباعتی اور غیر طباعتی میڈیا میں خواتین کو مردوں کے مقابلہ میں بہت زیادہ اہمیت دیجاتی ہے اور ہر طرح کے اشتہارات میں خواہ وہ مرد کے کےلیے خاص طور پر ہوں اسے بھی خواتین کی تصویر کے ساتھ پیش کرتے ہیں

    ReplyDelete
  14. طباعتی میڈیا میں مردوں کے مقابلے عورتوں کو زیادہ اہمیت دی جاتی ہے اور غیر طباعتی میڈیا میں ان کا تناسب طباعتی میڈیا کے مقابلے کم ہوتا ہے

    ReplyDelete
  15. مردوں کے مقابلے میں خواتین کو ترجیح دی جاتی ھے

    ReplyDelete
  16. طباعتی اورغیر طباعتی میڈیا میں مردوں کے مقابلے عورتوں کو زیادہ اہمیت دی گئ ہے۔جیسے خواتین کسع پروڈکٹ کا اشتہار کرتے ہویے۔کہیں کسی ٹی۔وی سیریل میں پولیس کا ٹیچر کا رول ادا کرتے ہوئے دکھایا جارہا ہے ۔

    ReplyDelete
  17. Nowadays more importance is given to ladies

    ReplyDelete
  18. Women are given preferences now a days

    ReplyDelete
  19. طباعتی میڈیا میں مردوں کے مقابلے عورتوں کو زیادہ اہمیت دی جاتی ہے اور غیر طباعتی میڈیا میں ان کا تناسب طباعتی میڈیا کے مقابلے کم ہوتا طباعتی اورغیر طباعتی میڈیا میں مردوں کے مقابلے عورتوں کو زیادہ اہمیت دی گئ ہے۔جیسے خواتین کسع پروڈکٹ کا اشتہار کرتے ہویے۔کہیں کسی ٹی۔وی سیریل میں پولیس کا ٹیچر کا رول ادا کرتے ہوئے دکھایا جارہا ہے ۔

    ReplyDelete
  20. طباعتی اور غیر طباعتی اشتہارات میں عورتوں کو مردوں کے مقابلے زیادہ توجہ دی جاتی ہے۔ کیوں کہ خواتین دلکش ہوتی ہے ہے ہے اس کے علاوہ حسین اور خوبصورت بھی ہوتی ہیں ہیں

    ReplyDelete
  21. Mardo ke muqable aurto ko zyada Ahmiyat di jati hai, aur third gender KO to na Ke barabar

    ReplyDelete
  22. Mard aurat zindagi ki gari k do pahye hai koi chota bara nahi

    ReplyDelete
  23. Zyada tar Edible oils ki add me khwateen ko is tarah portray kiya gaya hai k kitchen ki tamam zimmedariya sirf aur sirf khwateen ki hai. Aur ghar k chhote se bade sabhi afraad ka khayal rakhne ki zimmedar bhi wahi hai. Ye Sinafi Imtiyaz ko zaahir karta hai.

    ReplyDelete
  24. Mard aurat zindgi ki gadi k do pahiye hn koi bada or chota nhi h

    ReplyDelete
  25. مردوں کے مقابلے میں خواتین کو زیادہ توجہ دی جاتی ہے

    ReplyDelete
  26. دونوں طرح کے اشتہارات میں مردوں کے مقابلے میں عورتوں کو زیادہ اہمیت دی جاتی ہے کیونکہ اشتہارات میں خواتین کی خوبصورتی کو کسی بھی شئے کے مخصوص چہرے کے طور پر استعمال کیا جانے لگا ہے اور مردوں میں صرف بھت بڑے اور مشہور ستاروں کو ہی خصوصی اہمیت حاصل ہے...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog