کورس 07: سرگرمی 2 - طباعتی اور غیر طباعتی میڈیا کا تجزیہ – اپنے خیالات ساجھا کیجیے
طباعتی اور غیر طباعتی، دونوں طرح کے میڈیا میں مقبول اشتہارات تلاش کریں۔ یہ تجزیہ کرنے کی کوشش کریں کہ اشتہارات میں مردوں اور خواتین کو کس طرح دکھایا گیا ہے اور یہ کہ ان کے ذریعے کیا سرگرمیاں انجام دی جا رہی ہیں (اشارہ: جن مصنوعات کو وہ پرموٹ کر رہے ہیں نیز جو کردار وغیرہ وہ ادا کر رہے ہیں ان پر غور کیجیے) اپنے مشاہدات ساجھا کیجیے۔
طباعتی اور غیر طباعتی میڈیا کا تجزیہ – اپنے خیالات ساجھا کیجیے
ReplyDeleteMardaon k mukable aurton ko zyada tawaja di jati hai
DeleteAurton ko Mardu se zeyada Ahemiyat di jati haein...
Deleteمردوں کے مقابلے میں خواتین کو زیادہ توجہ دی جاتی ہے۔
طباعت اور غیر طباعتی کریکٹر میں عورت کو بہت زیادہ توجہ دی جاتی ہے مردوں کوکم اھمیت دی گی ھے
ReplyDeleteسبھی کمرشیل اشتہار k لئے عورتوں کا استعمال کیا جاتا ہے چاہئے وہ اس کے استعمال کی چیز ھو نہ ہو
ReplyDeleteطباعتی اور غیر طباعتی اشتہارات میں عورتوں کو مردوں کے مقابلے زیادہ توجہ دی جاتی ہے..
ReplyDeleteطباعتی اور غیر طباعتی اشتہار ات میں عورتوں کو مردوں سے زیادہ اہمیت دی گئی ہے
ReplyDeleteعورتوں کو مردوں کے مقابلے میں زیادہ فوقیت دی جاتی ہے
ReplyDelete
ReplyDeleteطباعتی اور غیر طباعتی اشتہارات میں عورتوں کو مردوں کے مقابلے زیادہ توجہ دی جاتی ہے۔
اشتہارات میں مردوں سے زیادہ عورتوں کو لیا جاتا ہے
ReplyDeleteNowadays in both print and nonprint media women are given more priority than men.
ReplyDeleteآج کل عورتوں کو زیادہ اہمیت دی جاتی ہے۔
ReplyDeleteآج کل کے دور میں عورتوں کو زیادہ ترجیح دی جارہی ہے
ReplyDeleteطباعتی اور غیر طباعتی میڈیا میں خواتین کو مردوں کے مقابلہ میں بہت زیادہ اہمیت دیجاتی ہے اور ہر طرح کے اشتہارات میں خواہ وہ مرد کے کےلیے خاص طور پر ہوں اسے بھی خواتین کی تصویر کے ساتھ پیش کرتے ہیں
ReplyDeleteطباعتی میڈیا میں مردوں کے مقابلے عورتوں کو زیادہ اہمیت دی جاتی ہے اور غیر طباعتی میڈیا میں ان کا تناسب طباعتی میڈیا کے مقابلے کم ہوتا ہے
ReplyDeleteمردوں کے مقابلے میں خواتین کو ترجیح دی جاتی ھے
ReplyDeleteطباعتی اورغیر طباعتی میڈیا میں مردوں کے مقابلے عورتوں کو زیادہ اہمیت دی گئ ہے۔جیسے خواتین کسع پروڈکٹ کا اشتہار کرتے ہویے۔کہیں کسی ٹی۔وی سیریل میں پولیس کا ٹیچر کا رول ادا کرتے ہوئے دکھایا جارہا ہے ۔
ReplyDeleteNowadays more importance is given to ladies
ReplyDeleteWomen are given preferences now a days
ReplyDeleteطباعتی میڈیا میں مردوں کے مقابلے عورتوں کو زیادہ اہمیت دی جاتی ہے اور غیر طباعتی میڈیا میں ان کا تناسب طباعتی میڈیا کے مقابلے کم ہوتا طباعتی اورغیر طباعتی میڈیا میں مردوں کے مقابلے عورتوں کو زیادہ اہمیت دی گئ ہے۔جیسے خواتین کسع پروڈکٹ کا اشتہار کرتے ہویے۔کہیں کسی ٹی۔وی سیریل میں پولیس کا ٹیچر کا رول ادا کرتے ہوئے دکھایا جارہا ہے ۔
ReplyDeleteطباعتی اور غیر طباعتی اشتہارات میں عورتوں کو مردوں کے مقابلے زیادہ توجہ دی جاتی ہے۔ کیوں کہ خواتین دلکش ہوتی ہے ہے ہے اس کے علاوہ حسین اور خوبصورت بھی ہوتی ہیں ہیں
ReplyDeleteMardo ke muqable aurto ko zyada Ahmiyat di jati hai, aur third gender KO to na Ke barabar
ReplyDeleteMard aurat zindagi ki gari k do pahye hai koi chota bara nahi
ReplyDeleteZyada tar Edible oils ki add me khwateen ko is tarah portray kiya gaya hai k kitchen ki tamam zimmedariya sirf aur sirf khwateen ki hai. Aur ghar k chhote se bade sabhi afraad ka khayal rakhne ki zimmedar bhi wahi hai. Ye Sinafi Imtiyaz ko zaahir karta hai.
ReplyDeleteMard aurat zindgi ki gadi k do pahiye hn koi bada or chota nhi h
ReplyDeleteمردوں کے مقابلے میں خواتین کو زیادہ توجہ دی جاتی ہے
ReplyDeleteدونوں طرح کے اشتہارات میں مردوں کے مقابلے میں عورتوں کو زیادہ اہمیت دی جاتی ہے کیونکہ اشتہارات میں خواتین کی خوبصورتی کو کسی بھی شئے کے مخصوص چہرے کے طور پر استعمال کیا جانے لگا ہے اور مردوں میں صرف بھت بڑے اور مشہور ستاروں کو ہی خصوصی اہمیت حاصل ہے...
ReplyDelete